מבחר פרסומים ומאמרים על החברה ועל המוצרים החדשים שלנו
כתבו עלינו
כיצד Yofix נותנת עדיפות לתווית נקייה עבור מוצרים ללא חלב
לאחר שבנו נוכחות מוצקה בבית, יופיקס יוצאת לשוק הבינלאומי, עם מותג חדש שהושק בבריטניה. דין בסט מדבר עם המנכ"ל סטיב גרון על שאיפות החברה וההתעניינות הגוברת של הצרכנים במרכיבים פשוטים יותר.
....
דוח סטארט-אפ ישראלי ממציא את היוגורט הטבעי הראשון, 100%, ללא מוצרי חלב או סויה
/// 9.01.19 24NEWS FRENCH
לאחר מסע של שישה חודשים עם 10 של חברות המזון והמשקאות, פורצות הדרך והמרגשות ביותר באירופה, אנו גאים להכריז על מקבלי המענק הסופי של תכנית החממה שלנו 2018.
הכרזת זוכי מענק חממת התזונה של פפסיקו 2018
/// NUTRITION GREENHOUS 9.01.19
9 ינואר 2019 - חברת הסטארט-אפ הישראלית, Yofix, אחת מעשר המועמדים הסופיים בתכנית החממה האירופאית של פפסיקו, זכתה במענק הסופי של 100,000 אירו (114 אלף דולר) לאחר מסע של שישה חודשים. Yofix, המייצרת חלופה נקייה על בסיס צמחי פרוביוטי, הרשימה את ועדת הבחירה של PepsiCo עם ההשקה והצמיחה הקמעונאית שלה במהלך התוכנית.
"אנחנו מתכוונים להתרחב מחוץ לישראל, כך שהכסף ישמש לערוך מחקר שוק, להשקיע כסף בשיווק ובמכירות. אנחנו גם רוצים להרחיב את קו המוצרים שלנו, אז יש כיום הרבה מחקר ופיתוח" סטיב גרון, מנכ"ל Yofix
...
תוכנית ההזנק של פפסיקו: חלופת חלב חדשנית ישראלית, מבטיחה את הפרס העליון
/// FOOD INGREDIENTS 9.01.19
יצרנית המעדן הצמחי הישראלית, Yofix, אחת מעשר המועמדים הסופיים לתוכנית החממה האירופית של פפסיקו, זכתה במענק הסופי של 100,000 אירו לאחר "הגדלה משמעותית של פעילותה".
Yofix, המיצרת מעדן פרוביוטי על בסיס צמחי, תווית נקייה, הרשים את ועדת הבחירה של פפסיקו עם ההשקה האסטרטגית והצמיחה הקמעונאית במהלך החממה.
בשנה שעברה הוכרז הסטארט-אפ - יחד עם תשעה מותגים פורצי דרך נוספים בתחום המזון והמשקאות - כמשתתף בתוכנית השניה של חממת התזונה של פפסיקו באירופה....
/// FOODBEV MEDIA 9.01.19
Yofix פרוביוטיקה, חברת הסטארט-אפ הישראלית המייצרת מעדנים פרוביטיים ללא חלב וסויה, הוכרזה כזוכה בתכנית החממות האירופית השנייה בהנהלת ענקית המזון והמשקאות פפסיקו.
החברה היתה בין עשר חברות קטנות שנבחרו לקחת חלק בפרויקט החממה התזונתי של פפסיקו בחודש יולי, כאשר כל אחת מהן קיבלה מענק וחונכות בסך 20 אלף אירו (22,872 דולר) של מנהלי הקונגלומרטים בבניית חברות, שיווק ומיתוג.
פפסיקו הצהירה היום (9 בינואר) כי ועדת הבחירה של החממות בת תשע החברות "התרשמה" מההשקה האסטרטגית של Yofix והצמיחה הקמעונאית המשמעותית במהלך התוכנית, וכזוכה תקבל 100 אלף אירו...
/// Just Food 9.01.19
Yofix זוכה במענק של 100,000 € באמצעות תכנית החממה האירופית של PepsiCo, לאחר שקיבלה 20,000 € בעליתה לגמר להתחלת העסק.
Yofix, אחת מעשרת המועמדים הסופיים לתוכנית החממה האירופאית של פפסיקו, זכתה במענק הסופי של 100,000 אירו לאחר מסע של שישה חודשים.
החברה מיצרת חלופות חלב פרוביוטית, תווית נקייה, והרשימה את ועדת הבחירה של פפסיקו עם השקתה האסטרטגית והצמיחה הקמעונאית המשמעותית במהלך התוכנית...
/// NEW Food 9.01.19
חממת THE KITCHEN משקיעה במיזמים מבטיחים ומסייעת להם לפרוץ לשווקים גלובליים. טבעי ששותפיה של שטראוס כמו פפסי ואחרים יהיו חלק מהיציאה של המיזמים הללו לחו"ל
הסטארט-אפ מחממת הפודטק The Kitchen מקבוצת שטראוס התמודד מול סטארט-אפים מאירופה וזכה במענק של 100 אלף אירו
הסטארט-אפ הישראלי YOFIX זכה במקום הראשון בתחרות החדשנות של פפסיקו העולמית
/// Food is 9.01.19
מותגים של יין אלכוהולי ותוספי משקאות טבעוניים הם בין הסטארט-אפים שנבחרו להשתתף במחלקה השנייה של חממת הבריאות ואיכות החיים של פפסיקו באירופה.
החממה הושקה לראשונה בשנת 2017, כדי לתמוך בדור הבא של יזמי מזון ומשקאות. תוכנית החממה של PepsiCo מציעה לכל אחת מעשר החברות מענק בסך 20,000 אירו, וכן גישה לחונכים של פפסיקו ומומחים שייקחו את עסקיהם לשלב הבא.
החממה, שהוכרזה בתחילת השנה, מתמקדת במוצרי מזון ומשקאות, המיועדים לצרכנים אירופאים עם צפי מכירות של 5 מיליון אירו או פחות. המועמדים הסופיים של השנה נבחרו על סמך איכות המוצר שלהם ומיקומם, תוך התמקדות בבריאות ואיכות חיים ובמודלים עסקיים הניתנים להרחבה.
אחת מהמותגים היא, Yofix (ישראל) - מתמחה בתווית נקיה, טבעונית, ללא סויה ואלטרנטיבה לחלב ......
/// FOODBEV MEDIA 16.07.18
PepsiCo חשפה את עשר החברות שהן הזוכות להכנס לתוכנית השניה של Nutrition Greenhouse, החממה שלה באירופה. כל אחד מהמתמודדים יקבל מענק בסך 20,000 דולר (US $ 23,410) יחד עם גישה למנהלי המזון והמשקאות בארה"ב, שיסייעו להם לגדול. PepsiCo אמרה כי החברה "שתדגים את הגישה המדרגית ביותר וברת קיימא עד סוף התוכנית תיזכה בפרס EUR 100,000 להמשך ההתרחבות שלה".
חברת PepsiCo's Nutrition Greenhouse מתמקדת במוצרי תזונה ומשקאות המיועדים לצרכנים אירופאים עם מכירות של EUR5m או פחות. המועמדים הסופיים של השנה נבחרו על בסיס איכות המוצר שלהם ומיקומם, המתמקדים בבריאות ואיכות חיים ומודל עסקי מדרגי.
שלוש מהחברות הן מישראל: A1C Foods, המייצרת מוצרי מזון דלת פחמימות כגון שוקולד, לחם וגלידה; חברת גרגרים נבטים, המייצרת את מה שהיא מתארת כגרגירים מלאים, קטניות וקמח, "מזין צפוף" ו"קל לעיכול "; ו Yofix, יצרנית של תווית נקייה, טבעונית ללא סויה חלופות מותסס.
....
/// Just Food 16.07.18
פרוטרום היא לא היחידה בענף הפודטק שמספקת פתרונות טכנולוגיים לתעשיית המזון ● קרקרים מתוצרים של זבובי פירות ובשר שגדל מתרביות תאים של פרות - הסטארט-אפים שהולכים לשנות את מה שאנחנו אוכלים כפי שהוצגו בכנס הפודטק של שטראוס
בעיתוי מקרי התקיים אתמול כנס הפודטק השנתי של שטראוס שבו הציגו כ-50 סטארט-אפים שונים מעולם הפודטק - החל מקרקרים עם חלבון שעשויים מתוצרים של זבובי פירות ועד הדפסה באמצעות קפסולות של קפה. 12 מתוכם הם סטארט-אפים שפועלים בחממת הפודטק של שטראוס (50%) והרשות לחדשנות במשרד הכלכלה (50%), שנקראת 'הקיטשן'.
ומי תהיה החברה שתעשה את האקזיט הגדול הבא? לדברי פלורנץ, "קשה לנבא מי יהיה הכוכב הבא. נכון להיום יש לנו 12 השקעות בסטארט-אפים והיד עוד נטויה. אנחנו רוצים לקוות שאחד מהם יגיע לפעילות משמעותית. אקזיט או פעילות עצמאית זו כבר שאלה משנית".
המוביל שבהם, לפחות מבחינת ההתפתחות שלו, הוא יופיקס, מעדן שעשוי מחלבונים מהצומח ונמכר בקירור בניגוד למוצרים הקיימים כיום בשוק, שגייס עד היום סכום כולל של כ-7 מיליון שקל. בנוסף להשקעה של שטראוס באמצעות החממה, החברה לקחה חלק גם בסבבי הגיוס, כשסך ההשקעה שלה, לפי הערכות מקורבים, מקנה לה מניות של כ-20% בחברה. ל"גלובס" נודע כי לאחרונה הושגה הסכמה בין מחלבות שטראוס (ששותפה בה דנונה העולמית) לבצע את ההפצה והסחר של המוצר בישראל, עם כוונות ממשיות להתרחבות בשוק העולמי שבו שטראוס פעילה.
/// גלובס 9.05.18
ב-2050 יצטרך העולם להאכיל 9.6 מיליארד בני אדם ■ עם מאות חברות ותמיכה ממשלתית, ישראל נערכת להוביל את תחום הפודטק העולמי - שרותם את הטכנולוגיה כדי לייצר מזון נגיש ובריא יותר.
לפני שש שנים הבינו בשטראוס שכל העולם הולך לכיוון של מזון בריא יותר ומותאם לצרכים הייחודיים של כל צרכן. "העולם הולך למקום שבו חברות המזון לא ייצרו בייצור המוני, אלא יתאימו את המזון באופן אישי לחולשות ולחוזקות של כל צרכן", אומר לסין. "תעשיית המזון תעבור קפיצה אבולוציונית ותהפוך להיות משיקה לתעשיית התרופות. זה לא עתידנות, רואים את זה כאן ועכשיו. אפשר יהיה להעניק ערך מוסף לצרכנים, במחיר הגיוני, שלא היה עד היום.
"כבר שנים מייצרים מוצרים שמיועדים לאנשים שאלרגים ללקטוז או גלוטן ולסוכרתיים. אנחנו מפתחים את קטגוריות מוצרים ייחודיים בהשקעות עצומות, ונערכים לתת מענה לטרנדים כמו טבעונות. בימים אלה יוצא מחממת The Kitchen באשדוד יופיקס, יוגורט מהצומח שאינו מבוסס אפילו על סויה — ששנויה במחלוקת".
לא רק פרוטרום: החברות הישראליות שמובילות את מהפכת הפודטק העולמית - וגייסו מיליארד שקל
/// דה מרקר 7.05.18
פרוטרום בתחום פתרונות טעם, ליקורד קרוטנואידים או טיפה באריזה ... מספר שחקנים מרכזיים בתעשיית המזון העולמי נולדו בישראל. המדינה הראשונה בעולם להוצאות מו"פ, המדינה החמישית החדשנית ביותר. ענף החקלאות, בפרט, הוא באמת מבעבע. עדות לכך הן הקמת מספר מרכזי חממות מחקר בשלוש השנים האחרונות (ראה בגיליון אפריל שלנו), והכפלת מספר אירועים מזרזים חדשנות, כמו IL FoodTech, שאמור להתקיים ב -7 במאי בתל אביב. בין 600 ל 800 משתתפים מרחבי העולם (יזמים, חברות סטארט-אפ, משקיעים, ספקים ומוסדות שירות) במטרת ליצור קשרים רבי לאומיים עם חברות סטארט-אפ טכנולוגיות ישראליות. נסטלה, Givaudan, Bühler, Pepsico, Danone ו Migros הודיעו על השתתפותם.
חממת ״הקיטשיין״ נולדה לפני שלוש שנים ומארחת תריסר חברות. יוזמה זו של קבוצת שטראוס (יצרנית קפה בישראל) כבר הובילה וקידמה את הופעתה של Yofix, חברה המציעה יוגורט פרוביוטי, צמחי, ללא חלב.